Social Icons

11 November 2014

Kisah Aku & Minyak Ikan

Kisah Minyak Ikan.

Teringat masa kecil dahulu, mak berikanku minyak ikan..
Katanya ia bagus untuk perkembangan IQ kanak-kanak.
Ya baunya sangatlah buang kembang tekakku.....

Bila jenama ini ada perisa Oren, barulah boleh telan dengan sempurna...
 
Kini, apabila dewasa, Arma berikan Omegaguard yang mudah anak-anak telan dan kapsulnya rasa manis. Mudah sekali Izzah & Angah telan setiap malam.
Bila Tanya anak-anak, sedap kata mereka...
 
Arma quote dr website shaklee sendiri.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
 
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
 
Wah!!! ^_^
Kita dapat lihat pelbagai fungsi & kelebihan omegaguard ini...
Berikanlah yang terbaik untuk anak-anak anda...Gambar di bawah menerangkan kepentingan Omega kepada perkembangan kesihatan kita seharian..
 
Antaranya:
~Untuk Penurunan Berat Badan
~Untuk Ibu Hamil (Trimester 2&3)
~Untuk Ibu Menyusu
~Untuk Para Pelajar
~Keluarga Yang Mementingkan kesihatan
~Untuk Kesihatan Jantung
~Untuk Kanak-kanak 1 Tahun Keatas (anak-anak Arma dah mula 12bulan ke atas)
~Untuk masalah sendi & tulang.
 
 

 Sekiranya anda berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut hubungi saya: Hubungi Arma di sini:
PM :
https://www.facebook.com/preciousInsyirah
Whatsapp : 012-6874142
Blog :
http://preciousinsyirah.blogspot.com/
Like My Page : https://www.facebook.com/pages/Precious-Insyirah-Wardrobes/166433056756447

  ~Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya, dan jaminan saya untuk anda:
 
 1) FREE Consultation & After Sale Service (bimbingan exclusive dari saya)
2) Harga Terbaik dan Mampu Milik
 
Petikan kata-kata Pengasas Shaklee
"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan," tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit,saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"

-DR FORREST C.SHAKLEE,SR

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku