Social Icons

13 November 2014

Analogi Omegaguard VS Lechithin

Assalammualaikum wth,
Kak Ma, apa perbezaan Lechithin & Omegaguard?..Bagaimana pula ia berfungsi?..Saya ingin menurunkan berat badan...~ Miss
Pm yang diterima hari ini...

...
Baiklah dik... Kakma terangkan tentang omegaguard & lechithin serta perbezaannya..yang jelas dalam poster ini ya..
semoga bermanafaat untuk adik & rakan-rakan fb di luar sana
 
OmegaGuard™
Kod Produk:10236 (90 capsules)
 
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.
Shaklee OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
 
 
Lecithin
Kod Produk:10163 (180 kapsul)
Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf.
Lecithin Shaklee diperoleh secara semula jadi daripada kacang soya. Setiap sofgel mengandungi 530mg lesitin.
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
 
Ini pula adalah perbandingan anologi di antara Lechithin & Omegaguard...
 
Untuk harga istimewa...hubungi Arma di sini:
PM : https://www.facebook.com/preciousInsyirah
Whatsapp : 012-6874142
Blog : http://preciousinsyirah.blogspot.com/
Like My Page : https://www.facebook.com/pages/Precious-Insyirah-Wardrobes/166433056756447

  ~Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya, dan jaminan saya untuk anda:
 1) FREE Consultation & After Sale Service (bimbingan exclusive dari saya)
2) Harga Terbaik dan Mampu Milik

Petikan kata-kata Pengasas Shaklee
"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan," tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit,saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"

-DR FORREST C.SHAKLEE,SR
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku