Social Icons

25 November 2013

La Tahzan, Ma... Jangan Bersedih...

~~~~
Ujian
~~~~
Pagi, ini sampai pejabat, aku diuji lagi, bilikku habis basah kuyup air bergenangan atas meja. printer, karpet dan almari kabinetku rosak...kembang dalam air yang bergenang.

Air hujan yang turun masa cuti 2hari lalu, turun melalui dinding...bukan sekali aduan dibuat, tapi..hhmmm susah nak cakap. Biarlah Allah saja yang tahu...cuma kali ini kebocoran syiling sangat-sangat kritikal.

Rasa sebak sangat2 dan terkilan, kerana kontraktor yang bertanggungjawab menjadikan bilikku makin teruk...

Semuanya bercampur baur... Mulanya rasa kesal dengan apa yang berlaku..
Tapi aku ada Allah, aku serahkan semua padaNya.

Aku berpegang pada janji Allah:
"Dan Janganlah Kamu Bersikap Lemah Dan Janganlah Pula Kamu Bersedih Hati Padahal Kamulah Orang-orang Yang Paling Darjatnya Jika Kamu Orang-Orang Yang Beriman"

Buat masa ini aku menumpang bilik rakan sekerja yang cuti bersalin 3bulan. Terima kasih Yan, izinkan diriku menumpang bilikmu buat sementara waktu.


La Tahzan...

Precious Insyirah
Ujian itu membuat kita lagi matang

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku