Social Icons

19 September 2013

Emergency Ceaser Huwaaa!!!

Selang hari demi hari...akhirnya saat yang di tunggu pun tiba..
Tengahari itu masa 18 April 2011, mandi tenghari untuk solat Zuhur..tiba-tiba ada tanda lendir+darah... oppss ini macam nak bersalin terdetik dalam hati..
Tapi aku cool je..buat macam biasa...mandi puas-puas...buat apa yang patut dan solat.
Lepas tu..aku telefon suami di pejabat dan mengatakan dah turun tanda..tapi tak sakit lagi...

Suamiku punyalah takut..aku terberanak..dalam 30minit dah sampai rumah..terkejut aku yg tengah makan tengahari dengan masakan kegemaran ku. (^_^). Suamiku tanya.."Ma sakit tak?.. aku senyum dan geleng kepala"
Dia pun makan tengahari disebelahku...
Masa itu..ank ke duaku ada dirumah..manakala sulong disekolah.

Lepas packing barang2 untuk ke Hospital Kulim,  rasa berdebar2 sangat. Aku buat-buat relak..tapi dalam hati berdebar2...
Sapa tak takut bersalin... Tawakal kepadaNya...
Ok..nanti Aku cerita apa yang berlaku dalam wad bersalin... ^_^..
Tunggu tau..cerita selanjutnya...nak gosok baju anak pagi ni dan nak buat sarapan pagi...

Salam Sayang
Armawati Ariffin @ Precious Insyirah
~Unik & Ingin Jadi Luar Biasa~

No comments:

Post a Comment

Google+ Followers

Testimoni Shaklee

 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku