Social Icons

01 May 2013

Lecithin Bantu Untuk Kurus + Kos Yang Jimat

Lecithin Bantu Untuk Kurus dengan Kos Yang Menjimatkan

Ramai yang telah mencuba, malah harganya pula amat berbaloi.
Ramai yg telefon saya bertanya tentang kelebihan Lecithin Shaklee dlm membantu menurunkan berat badan atau dlm kata lain nak kurus :)


Di sini saya nak kongsikan testimoni seorang rakan yg telah berjaya mengurangkan berat badannya dengan kos yg menjimatkan! Tak percaya? Lecithin tak semahal program diet di luar sana ya :)

Emma Kartika kongsikan ini:


"I damn in love with Shaklee litchitin...berjaya menurunkan berat badan dlm 5kg dlm tempoh 2 bulan...tp sayang sekali my stok dah habis!!!! Any dealer yang masih ada stock litchitin??? help!!! help!!!"

Ada lagi:


"Ummi Nida Norazmi penurunan awak lagi laju..sbb awak jaga makan..exercise. Saya tidak langsung...pemakanan macam biasa..semua macam biasa..malah..semua saya makan..tp berat tetap turun..itu bermakna Litchitin..mmg BERKESAN!!!!.."

Ini lagi satu:


"bukan mantop lagi Dilla Jalil..terus bleh pakai seluar lama..:) Nasib baik aku tak wakafkan kat org lain."
Wah... hebat kan kesan Lecithin :) 5kg dalam masa 2 bulan tanpa perlu senaman atau tahan makan. Makan je apa2 pun yg kita rasa nak makan TAPI jangan lupa lepas makan tu amik Lecithin!

Kesannya, dahlah makin mantap. Malah, boleh pakai seluar lama lagi!
berminat boleh PM Kakma 0126874142.
 
kt:http://buahatikusayang.blogspot.com/2012/02/lecithin-bantu-untuk-kurus-dengan-kos.html
 

No comments:

Post a Comment

Google+ Followers

Testimoni Shaklee

 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku