Social Icons

09 January 2014

Kebaikan Energizing Soys Protein ~Best Seller


 

ESP (RM150)
~ESP - Soy Protein Isolate Powder (850gram)

  Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

~Kebaikan Shaklee ESP:
• Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
• Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
• Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada
keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian
menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
• Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Sekiranya anda berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut hubungi saya:


Hubungi Arma di sini:
PM :
https://www.facebook.com/preciousInsyirah
Whatsapp : 012-6874142
Blog :
http://preciousinsyirah.blogspot.com/
Like My Page : https://www.facebook.com/pages/Precious-Insyirah-Wardrobes/166433056756447
Jika anda walk in ke mana-mana branch boleh gunakan id saya 858240 untuk dapatkan harga diskaun 15%-20%.

~Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya, dan jaminan saya untuk anda:
1) FREE Consultation & After Sale Service (bimbingan exclusive dari saya)
2) Harga Terbaik dan Mampu Milik
3) Nikmati layanan ISTIMEWA &EXCLUSIVE di secret group customer saya
~Petikan kata-kata Pengasas Shaklee
"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan," tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit,saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"

-DR FORREST C.SHAKLEE,SR

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku