Social Icons

09 July 2013

Mighty 3 Gems untuk Persediaan Berpuasa

Alhamdulillah.. Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan,
Esok kita bertemu dengan bulan Ibadat yang ditunggu oleh semua umat Islam. Justeru itu, malam ini kita sudah bermula Solat Tarawih di Surau @ Masjid berdekatan. Alhamdulillah Nur Izzah Insyirah ...sudah 27bulan. Akan ibu bawa semua anak ibu ke Surau Al-Ansar. Semoga Allah permudahkan segala urusan.

Menjelang Ramadahan ini, Performance Drink, Energizing Soys Protein@ESP & Mealshake atau lebih dikenali sebagai Mighty 3 Gems, adalah minuman utama untuk diriku sekeluarga. Sangat-sangat membantu dalam menjalani ibadah puasa ini agar terus bertenaga sepanjang hari dan mengurangkan rehidrasi badan.
Tambahan pula untuk anak-anakku yang sedang membesar. Tahun ini ibu akan latih untuk anak-anak ibu berpuasa sebulan berpuasa penuh.

 Baiklah mari kita lihat apa fungsi Mighty 3Gems ini:

‎#Energizing Soys Protein
Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Alhamdulillah lepas amalka ESP, jarang kena serang gastrik. Sebab saya mempunyai gastrik kuat sejak usia 15tahun. Syukur ESP banyak membantu saya.

‎#Performance Drink
Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat kami dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
• Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan
hidrasi
• Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk
kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
• Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan
keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

‎#Mealshake
☆ 7 sebab Meal Shakes penting untuk anak anda...!!
➀ Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

➁ Kaya dengan Protein yang membantu menyihatkan sel-sel.

➂ Mengandungi Vitamin A, C, E, Zink, selenium sebagai anti-oksidan.

➃ Mengandungi lengkap Vitamin B-Complex, zat besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat.

➄ Kaya dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut.

➅ Minuman perisa multivitamin perasa Vanilla yang lengkap, tanpa pewarna dan gula tiruan.

➆ Lengkap dengan 24 jenis Vitamin dan Mineral.

kt info mealshake: mommy liyana.
~Alhamdulillah..kesan yang paling ketara anak bongsu saya, Sekarang mudah sangata nak makan. Paling di cari ialah nasi dan susu... Nampak beza perubahan pada dirinya...Terima Kasih Allah.

Hubungi saya di sini:
PM : https://www.facebook.com/preciousInsyirah
Whatsapp : 012-6874142
Blog : http://preciousinsyirah.blogspot.com/
Page : https://www.facebook.com/pages/Precious-Insyirah-Wardrobes/166433056756447
See More

 

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku