Social Icons

01 January 2013

Promosi New Year Advanced Joint Health Tablet

Tahun baru menjelma lagi... Usia ibu dan ayah kita turut bertambah...dari tahun kesetahun...Bila tengok mereka gembira dan cergas, kita pun akan rasa sama kebaikannya..

Apa itu AJHT?  Jom kita berkenalan dulu dengan Advanced Joint Health Tablet ni.
 
Advanced Joint Health Tablet diperbuat dari bahan2 herba semulajadi yang berkesan dan telah diuji secara klinikal untuk menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi2 iaitu ekstrak unik Boswellia, ekstrak jagung (glucosamine) dan nutrien penting yang lain seperti zink, vitamin c, tembaga dan mangan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan2 berasaskan mineral, Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur2an 100%.
 
Fungsi setiap bahan dalam Advanced Joint Health Tablet:
  • Ekstrak Boswellia - untuk meningkatkan keselesaan sendi
  • Ekstrak jagung (glucosamine) - merupakan komponen penting dalam pembinaan tulang rawan & bendalir sinovial, membekalkan pelincir
  • Zink, vitamin c, tembaga & mangan - memelihara kesihatan tisu penyambung
 
Disebabkan sakit2 sendi ni memang sinonim dengan kebanyakan orang yang meningkat usia, Advanced Joint Health Tablet merupakan hadiah yang sangat sesuai dan tepat buat ibu bapa yang telah meningkat usianya.
 
Seharusnya kita memberikan yang terbaik buat ibu bapa kita, sebagaimana ibu bapa kita telah memberikan yang terbaik buat kita :) Apa lagi jom borong AJHT utk ibu bapa kita...
 

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku