Social Icons

13 January 2015

Hamil Kembali - 2 jalur merah... Alhamdulillah


Alhamdulillah..syukur kali ini Allah perkenankan hajat kami suami isteri untuk menimang cahayamata ke4. Masih baru usia kandungan Arma ini.

Suamikulah yang paling gembira ketika doktor mengesahkan diriku hamil buat kali ke4 selepas 4tahun. Di mana anak kecilku kini sudah berusia 4tahun...Syukur melihat anak-anakku juga gembira selepas mendapat tahu akan dapat adik baru ^_^.

Bagiku, ianya adalah hadiah pada hari jadiku Disember 2014. Syukur sepanjang persediaan majlis pertunangan adikku dan ketika majlis berlansung tak berlaku apa-apa..Cuma selepas majlis berlansung tengah malam, pukul 3pagi..perutku rasa sakit yang amat sangat.


 
Sumber : Google
Rasa sakit macam gastrik yang melampau...Ingin ku kejutkan suamiku, tak sampai hati..gerak hatiku untuk ke tandas dan buat UPT (Urin Pregnant Test). Ini disebabkan diriku telah lewat 2minggu.
Tidak mahu terlalu mengharap...selepas buat sahaja..aku tak tunggu lama...untuk lihat result...sebab nampak lambat nak dapatkan keputusan. Lalu aku simpan semuala upt itu dan masuk bilik untuk sapu minyak di perut...

Selepas subuh, aku berjumpa mak di dapur pagi itu ketika menyiapkan sarapan..dan tergerak hati melihat uptku malam tadi. Memang mengejutkan tertera 2 jalur merah terang atas upt tersebut.
dan perutku masih sakit lagi..Lalu ayahku kata, lepas sarapan..pergilah klinik..
Dah jadi kebiasaan akan ke Klinik Mesra(Dr Adibah) di Teluk Kemang. Result upt ku bawa sekali dan sakit perutku masih belum berkurang. Alhamdulillah dr. mengesahkan aku hamil 6minggu. Suamiku pun turut gembira selepas mendapat pengesahan dari doktor. Doktor memberikan ubat gastrik yang boleh di ambil oleh wanita hamil...

Syukur alhamdulillah..doa kami di makbulkan.

Jadi awal kehamilan ini, sudah pasti Arma mengambil Bcomplex Shaklee. Ianya lengkap dengan asid folic yang sangat diperlukan untuk perkembangan bayi dalam kandungan untuk pembentukan saraf tunjang.


Kenapa Arma ambil Bcomplex ini?..

<3 Kerana Bcomplex ini istimewa, ia mempunyai folic asid sekali...
<3 Ia juga melawan tekanan - memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.
<3 Meredakan senggugut -baik untuk masalh PMS,
<3 Meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman.
Macam-macam kelebihannya lagi...

Sumber : Shaklee Malaysia

Selain itu, Dr.pakar perbidanan juga menggalakkan pengambilan Bcomplex...
 

Ingin tahu lebih lanjut boleh hubungi Arma melalui nombor di bawah.
sms/wa : 0126874142
Rakan Shaklee Kulim
Shaklee Indipendent Distributor Kulim
Sid : 858240
Sekian, celoteh Arma untuk kali ini..bersua lagi di lain masa...
Jaga Diri Hiasi peribadi...
Ilal Liqaq..Maas Salamah (^_^)

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku