Social Icons

19 March 2012

Anak anda Alergi??? Aczema yang Teruk? Cuba ini !!!



Assalammualaikum..
Exzema...eczema...sesiapa yang pernah mengalami amat faham kepayahan yang dialami dan dan kesakitan yg dihadapi...Saya juga pernah menghadapi ezcema yang kronik ketika usia saya 14tahun. Mari saya kongsi pengalaman saya, masa itu dibangku sekolah...




Hanya Allah yg tahu bila masa panas dan badan mula berpeluh..saya mulalah gatal dan mengaru sehinggakan berdarah kesan garuan yg kuat. Hanya Allah yang tahu betapa pedih dan sakitnya saya ketika itu. Ayah dan mak sudah banyak membawa saya berjumpa pakar kulit dan alternatif akhir saya terpaksa mengambil steroid mengikut dos yg Doktor pakar benarkan. Memang takut sangat sebab, doktor banyak mengatakan ada kesan sampingan selepas mengambil ubat ini...Antaranya hormon badan akan berubah dan paling sedih berat badan akan bertambah dengan sendiri...




Memang pulih selepas mengambil ubat ini..tapi parut masih ada...kesan ezcema dibelakang badan dan tengkuk. Alhamdulillah selepas saya menggunakan Set Family Wellness, ESP dan Vitamin E, dengan izin Allah parut saya selama ini kekal telah hilang dan kulit saya bertambah cerah secara semulajadi dan terasa tegang...




Terima Kasih Allah dan Set Breastfeeding shaklee yang baru gunakan masa bersalin anak ketiga 18/4/11 tahun lepas.




Justeru itu, apa yang saya alami, jika sama dengan masalah anda di luar saya, saya galakkan untuk mencuba set Eczema ini dan elakkan penggunaan steroid krim selagi mampu...




set eczema solution sesuai utk dewasa dan kanak2...insyaAllah semua alergi boleh amik set ini. Di bawah ini adalah maklumat detailnya...dalam set eczema Sudah semestinya mengambil 3item ini. Ini antara favourite ibu2 yang mengambil set ezcema utk anak dan utk keluarga mereka..dan alhamdulillah serasi dan berkesan.Termasuklah ezcema yg kronik. apa-apa pun semuanya dengan izin Allah untuk memulihkanNya..kita ikhtiar...selebihnya kita serahkan kepada Allah.


Ini pengalaman saya sendiri yang telah menggunakan set ini:


baby saya kena chickenpox usianya 7bln... memang teruk izzah 1 badan naik smpi ke muka...akak mandikan izzah dgn Basic H2, mandian ajaib yang buatkan chickenpox izzah cepat kering dan hilang tidak berparut. akak mandikan izzah sepanjg izzah demam campak dan bila izzah demam akak lap badan izzah dgn basic H,


Alhamdulillah izzah cepat pulih demamnya.Meal shake pula, bantu anak2 akak meningktkn sistem imun dan menambahkan selera makan anak2...Herbal blend akak sapu pada parut chickenpox dan akak selang-seli sapukan vitamin E yg akak pecahkan utk sapu parut chickenpox.


Alhamdulillah dgn izin Allah, parut Izzah hilang dan kulit mulus izzah bertmbh berseri hanya selepas 9hari...justeru itu, smpi kehari ini set eczema ini sentiasa saya pastikan ada dlm rumah saya..sgt2 berbaloi dan berguna.Kini bila kemana-mana, herbal blend sentiasa ada dlm beg tgn saya. Basic H pula sentiasa ada dlm kabinet dapur saya. dan meal shakes sentiasa ada dipantri dapur.


1.Shaklee Meal Shakes- perisa Vanilla yang sangat lazat!(boleh mix dalam fresh milk, strawberi shake, milo, horlick & etc)

 
2.Basic H2- Magic Liquid yang sangat marvellous. 1000 kegunaannya.

 

3.Herbal Blend, super-moist cream yang mengikat kelembapan kulit dan diperkaya dengan sari tumbuhan yang sangat bagus untuk kulit.




Alhamdulilah, 3 rangkaian item WAJIB ini telah banyak membantu bukan sahaja saya malah ibu-ibu yang telah mencubanya. Berminat??? Boleh hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku