Social Icons

19 June 2013

Jadual Makan Vitamin Shaklee


Sumber: Google
 
Assalammualaikum wth,
Ramai yang beli vitamin dari Distributor Shaklee..Namun ada juga segelintir Distributor yang lepas tangan dan selepas jual supplement kepada Pelanggan... Ada juga yang tel & sms saya untuk dapatkan konsultasi pemakanan supplement Shaklee ini...Bila ditanya dari siapa beli supplement ini?..Dari si polan..sipolan... Seharusnya sebagai seorang distributor anda bertanggungjawab untuk konsutasi pelanggan anda..sebelum syorkan apa-apa juaga supplement..tanyakan kondisi pelanggan anda.. kaji dan baru syorkan supplement yang sesuai.  Baiklah saya kongsikan jadual makan vitamin Shaklee kepada anda:


Jadual Pengambilan Vitamin Shaklee

(Arma : 012-6874142 | SID : 858240)

 

ESP : 1x pagi; 1x b4 sleep ( Bancuh 1 sudu besar dlm  1 gelas plain water/susu / jus/milo)

After bfast: GLA 1bj,Lecitin 3bj

After Lunch : Vitalea , B Complex , Vita C, Vitamin C Chewable

After Dinner: Alfalfa (3bj), Zinc 1bj, Lecitin 3bj, Omega 1bj

B4 Sleep : Ostematrix 4bj, Vit E @ GLA 1bj,

*Vitalea tidak boleh diambil bersama susu/ ostematrix /ESP

*Vita E tidak boleh bersama2 alfalfa

 
*Rules/Tips : Drink plain water 3liter daily

Jangan nak kejar harga murah semata-mata...takut kesihatan pula yang akan tergadai..
Silap haribulan supplement Shaklee pula yang dipersalahkan kerana salah distributor yang main lepas tangan. :(
Jika anda memilih saya sebagai konsultasi anda, saya akan berikan konsultasi secara percuma khas buat pelanggan saya.

No comments:

Post a Comment

Testimoni Shaklee

Testimoni (47)
 

Shaklee Different

Shaklee Different

Ziarah Blogku